Výměna, reklamace, odstoupení od kupní smlouvy
Pokud obdržíte zboží poškozené, ve špatně velikosti či barvě, nebo chcete odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží, případně chcete zboží reklamovat, následující kroky Vám pomohou s řešením.
1.krok: Nemějte obavu nám napsat. Jsme férový obchod, reklamace a odstoupení od smlouvy řešíme zodpovědně a v co možná nejkratší době, tím se lišíme od konkurence.
2.krok: V klidu si přečtěte jak postupovat a následujte prosím jednotlivé kroky. Klidně si k tomu uvařte třeba kávu, čaj nebo si dejte sklenku něcěho dobrého ;)
Při reklamaci.
Ničeho se nemusíte obávat. Kontaktujte nás na uvedených kontaktech. Popište prosím do formuláře dostatečně a srozumitelně závadu která se u zboží vyskytla a jak se projevuje nebo za jakých okolností (případně i vyfotografujte, nahrajte video a zašlete na e-mail: reklamace@animalshop.cz ). A následně zboží, ideálně spolu s původním obalem zašlete zpět na naši adresu společně s vyplněným reklamačním formulářem. Zboží vždy prosím řádně zabalte tak aby nedošlo k jeho dalšímu poškození při přepravě, pokud by došlo k poškození zboží nedostatečným zabezpečením pro přepravu, nemusela by Vám být uznána reklamace. Zboží nezasílejte na dobírku, v takovém případě zboží nepřevezmeme.
Protokol ke stažení naleznete ZDE
Pozn.: Pokud je to možné, kontaktujte nás přes e-mail, pokud však chcete, můžete nám zavolat, přesto Vás pak požádáme o zaslání vyplněného reklamačního formuláře buď elektronicky na náš e-mail nebo na naši adresu společně s reklamovaným zbožím.
Pokud obdržíte poškozené zboží od dopravce / kurýra.
Ihned žádejte dopravce / kurýra o sepsání protokolu o poškozené zásilce (nenechte se odbýt!!!).
Vše řádně a detailně nafoťte z několika úhlů i s odstupem tak, aby byla vidět celá zásilka i poškození. Po otevření zásilky vyfoťte také jak je zásilka uvnitř poskládána i s umístěním zboží a veškerých ochranných materiálů a výplní (výplně a další ochranný materiál prosím nevyhazujete a uschovejte jej). Raději udělejte více fotografií z mnoha úhlů a vzdáleností, jinak může dopravce z nedostatku důkazních fotografií zamítnout celou reklamaci. Samozřejmě také můžete odmítnout zásilku převzít z důvodu evidentního poškození a však i zde je nutné sepsat s dopravcem / kurýrem protokol o poškození! Pokud zásilku odmítnete převzít bez sepsání protokolu o poškození zásilky, nemůžeme Vám uznat důvodné odmítnutí převzetí poškozené zásilky dle Obchodních podmínek. Kontaktujte nás a nahlaste nám tuto událost co nejdříve, ideálně telefonicky abychom co nejdříve začaly nastalou situaci řešit. Děkujeme.
Při odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od obdržení objednávky.
Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy, ke stažení níže, přiložte jej ke zboží, nebo zašlete vyplněný na e-mail: reklamace@animalshop.cz Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, nepoškozené a s veškerým dalším příslušenstvím. Pokud nám vrátíte zboží které má zjevné známky užívání, případně poškození které nevyplývá z povahy zboží nebo nekompletní zboží, máme nárok Vám ponížit vrácenou částku a to o částku o kterou se prokazatelně snížila hodnota zboží, nebo o částku kterou musíme vynaložit k uvedení zboží do původního stavu umožňující opětovný prodej.
Pozn.: Prosíme Vás, nezapomeňte, že podle zákona máte právo se s zbožím seznámit tak jako by jste se s zbožím seznamovali v kamenné prodejně, tudíž při vrácení zboží nesmí jevit známky užívání! Zboží vracejte prosím kompletní s původním originálním obalem s visačkami a návodem. Také upozorňujeme že určité zboží není možné dle zákona vrátit, do této kategorie spadají např: léčiva, potraviny a hygienické zboží kterému byl porušen hygienický obal, atypické zboží na Vaši výslovnou objednávku nebo zboží které bylo vyrobeno či upraveno podle Vašich požadavků. Ale nemějte obavy, to se týká pouhých 2-3% prodávaného zboží.
Zboží dobře zabalte tak aby při přepravě nedošlo k poškození a znehodnocení (odření nebo rozbití).
A zašlete na naši adresu:
Animalshop.cz
JAVEC s.r.o.
Sedmidomská 123
Chrastava 463 31
Zboží prosím nezasílejte na dobírku! (vyúčtování provedeme po obdržení a překontrolování zboží a bez zbytečných průtahů). Zboží k nám zpět zaslané na dobírku nepřevezmeme.
V případně nejasností nás kontaktujte na E-mailu reklamace@animalshop.cz nebo tel. 777 799 750 rádi Vám poradíme jak postupovat.